Tuesday, June 29, 2010

Hiç üşenmedim..

Evet bugün oturdum, hiç üşenmedim bütün evcil hayvan sitelerini gezip teker teker kayıt yeniledim.. Ne kadar zor ve uğraştırıcı olduğunu bilemezsiniz.. Bir de o kadar "vicdan sahibi" insanla uğraşmak cabası (evet insanları çok sevmediğim günlerimden birindeyim).. Oturup uzun uzun ilan yazdım. Neden verdiğimi de açıkladığımı sanıyorum. Oysa ki yeterince açıklayamamışım ki saldırılara tabi tutulmam an meselesi oldu.. Yok efendim nasıl verirmişim ben o yavrucağı, biz gençler hayvanları oyuncak sanıyormuşuz zaten.. bak bak bak... onların isteklerine saygı duymuyormuşuz da sıkılınca elden çıkartıyormuşuz da.. ahah.. insanlara bişey anlatmaya çalışmaktan daha güç olan şey insanlara kendini anlatmaya çalışmaktır. Bunu bildiğimden hiç üstünde durmadım. Güzel güzel saldırdılar bana.. :)

No comments:

Post a Comment